یک گیسو درون قلم

حال جدید گیسو

یک گیسو درون قلم

حال جدید گیسو

من مطلب جدید نمیذارم ولی مرتب سر میزنم اگه کسی از وب قبلی منو یادشه یه نظری بذاره خوشحال میشم

دلمون به آبجی شکیبا خوش بود که نمی دونم چرا نیست

بسوزه پدر اونی که این اسمارت فون های لعنتی را اختراع کرد و پدر وب نویسی را سوزوند...

نظرات 5 + ارسال نظر
شکیبا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 02:53

من هسم که خواهری گللللم دالییی
هوریا هوریا
ی پست بذار خاله ببینه!
اورین عجیج دلمممم!ی پست بذا دلم شاد شه گیسویی جانه عشق

هعی دادبیداد خواهری
نیسی حالمو از نزدیک ببینی
اصلا نمی تونم به شعارهای شادباش و .... عمل کنم

شکیبا پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 05:59

ماله منم وضع خراب و داغونی داره خاهر!!
بهرحال هروقت خواستی مسیج بده!
البته مسنجر هم هس

دیگه هیشکی اینجا نیس

شکیبا دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 03:13

سلیوووووووم خواهری عشق دلم
چطوری؟
چه خبر مبرا؟
اوضاع خوبه؟
اقا عیدت مبارک نماز روزه ها قبوووولللل
دلم خیلی برات تنگ شده بود گیسو
ببخشید من این مدت درگیر شدم خیلی
نتونستم بیام نت سر بزنم عزیزم شرمنده گیسو جونیم :******
حالت چطوره؟
با این بی بهونه شاد باش ت کلییییییییی حال کردمااااا اورررریییین همینهههه!

سلام عزیزم خوبی؟
خوش اومدی
اوضاع مثل سابقه... سکون و سکوت...
عید شمام مبارک؛ از شمام قبول باشه
دشمنت شرمنده عزیزم
منم فکر کردم دیگه هیشکی نیست نمی اومدم
ولی کیه که به این پست عمل کنه؟ فقط میخونم و میذارم
شکیبا جان نمی تونم شماره تو پاکش کنم برا همین تاییدش نمیکنم
عزیزم من اسمارت فونم کجا بود؟

مهدیس چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 14:52 http://m

فداااات شم عزیزم.تو لطف داری.
گیسو تو ساکن اصفهانی؟

خدانکنه عزیزم
نه متاسفانه... الان نه؛ 11 ماهه که نیستم

مهدیس چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 00:35 http://meslemaah.persianblog.ir

سلام گیسوخانم گل.خوبی؟نماز روزه هات قبول باشه

اِ سلام مهدیس جاااااان؛ خوش اومدی
قربون شما برم؛ شما خوبین؟
قبول حق از شمام قبول باشه ایشالا
انقد کیف کردم و خوشحال شدم نظرتونا دیییییییدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.