یک گیسو درون قلم

حال جدید گیسو

یک گیسو درون قلم

حال جدید گیسو

1

سلام به دوستای گلم

چقدر محیط بلاگ اسکای جالبه

ازین به بعد حرفای دلمو اینجا می نویسم چون دیگه به بلاگفای خائن اعتمادی نیست

من باااااااااااااااید خوب شم باااااااااااااید

نظرات 2 + ارسال نظر
آنیل جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:15

سلام گیسوجان خوبی عزیزم>؟
خوب یادمه تو رو عزیزم. انگار ازدواج کردی. کاش مینوشتی شوهرت کیه و چجوری باهاش آشنا شدی... اون روزا رو چجوری پشت سر گذاشتی؟
ایشالله همیشه موفق و خوشبخت باشی

به به سلام آنیل جون
خیلی خوش اومدی
آره ازدواج کردم... اجباری
خیلی ازدواج سنتی و دل ناپسندی بود... تا خود شب بله برون فقط گریه کردم و التماس که نشه اما شد...
ازون روزا نپرس آنیل که مرورش هم جونمو به لب میرسونه
اوضاع الانمم تعریفی نداره...
فدای تو
سلامت باشی عزیزم

شکیبا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 11:15

سلیوووم
من اومدمیو!!
چطوری جان دل؟
چقد کار خوبی کردی گیسو!!بلاگفا واقعا مزخرف شده!
منم باید بار سفر بربندم!
چه خبرا؟
آی ریلی میس یو عه لات
اوه چه اسمایلی های خارجکی ای داره اینجا

سلام عزییییییزم؛ دقت کردی مخاطب وبلاگ تو منم و مخاطب وبلاگ منم تو
فدای تو؛ تو خوبی؟ چه خبرا؟
واقعا مسخره شده؛ وجدانن بلاگ اسکای خیلی پیشرفته تره؛ پاشو بیا اینجا
من میهن و بلاگفا را امتحان کردم؛ دوستامم رزبلاگ و ... را ولی هیچی بلاگ.آی آر یا بلاگ اسکای نمیشه؛ باز بلاگ پیشرفته تره؛ ولی برای صاحب قلم هاست نه یکی مث من
آخ منم خیلیییییییی دلم برات تنگ شده بود؛ هیشکی هم دل و حرفم نیست
ما که خارج نمیتونیم بریم بیا لااقل از اسمایلی های خارجکی استفاده کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.